FAQ – Česta pitanja
- ISPORUKA, ROKOVI ISPORUKE I NAČINI PLAĆANJA
- MOJ RAČUN
- POVRAT
- FUNKCIONALNOST ELLA-STYLE ONLINE TRGOVINE
ISPORUKA, ROKOVI ISPORUKE I NAČINI PLAĆANJA
Koji su dostupni načini isporuke?
Isporuka je izvršena uz pomoć kurirske tvrtke GLS, na adresu koja se nalazi u narudžbi.
Kada paket napusti skladište, kupac će dobiti automatski obavijest putem e-maila i SMS poruku na broj telefona, kojeg je unijeo u narudžbu.
Može li se narudžba plaćati po pouzeću?
Narudžbu možete plaćati i po pouzeću dostavnoj službi GLS.
Što trebam učiniti ako primljeni proizvod nije ispravan ili je oštećen?
Takav proizvod možete vratiti ili reklamirati. Upoznajte se s Pravilnikom trgovine ili kontaktirajte našu Službu za korisnike, koja će vam savjetovati kako to učiniti na najbolji mogući način.
E-mail: info@ella-style.hr
Broj telefona: +386 59 699 797
Web: www.ella-style.hr
Kakvi su načini plaćanja?
U online trgovini www.ella-style.hr možete platiti:
- brzim online prijenosom preko PayPal-a,
- kreditnim karticama Visa, Mastercard, American Express, Visa Electron i Maestro
- plaćanje pouzećem.
Je li plaćanje kreditnom karticom sigurno?
Web stranica www.ella-style.hr koristi sigurnost podataka (SecureSocketLayer) SSL. Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka na način koji jamči sigurnost njegovog korisničkog imena i lozinke te odgovarajućeg softvera (antivirusnog) zaštite njegovog ili njezinog računala. Prikupljanje osobnih podataka bilježi se na internetskim stranicama Povjerenika za informiranje (www.ip-rs.si).
Što ako moj paket nije stigao?
Kada Vaš paket napusti skladište, dobit ćete automatsku poruku putem e-maila s potvrdom isporuke i SMS poruku .Ako Vaša narudžba nije stigla u roku od pet radnih dana maksimalno, molimo da odmah kontaktirate našu Službu za korisnike.
E-mail: info@ella-style.hr
Broj telefona: +386 59 699 797
Možete nas dobiti besplatno od ponedjeljka do petka između 8.00 i 16.00.
Gdje Ella-style.hr može isporučiti narudžbu?
Roba kupljena preko web stranice www.ella-style.hr može biti isporučna samo na području Hrvatske.
Što se dogodi ako me kurir ne nađe za vrijeme isporuke?
Ako kurir tvrtke GLS ne nađe nikoga na mjestu isporuke, kurir će ponovno pokušati isporučiti paket. Nakon trećeg neuspješnog pokušaja isporuke, paket će biti vraćen u skladište. Napomena: U slučaju „plaćanja pouzećem” kurir će najviše tri puta probati isporučiti paket. Nakon trećeg pokušaja, paket će biti automatski vraćen u skladište.
Koliko dugo ću čekati paket?
Rok isporuke narudžbe je do 2-3 radnih dana nakon narudžbe odnosno u roku, koji naveden kod pojedinih naručenih artiklla u vrijeme narudžbe.
Kakvi su troškovi dostave?
Trošak redovne isporuke, realizirane preko kurirske tvrtke GLS na području Hrvatske iznosi 39HRK. Za narudžbe nad 600HRK poštarina je besplatna.
Mogu li naručiti preko telefona?
Korisnik može narudžbu također izvršiti telefonski putem broja +386 59 699 797. Kod narudžbe putem telefona moguće je plaćanje pouzećem. Uplatom po pouzećem kupac se slaže s općim uvjetima i odredbama.
MOJ RAČUN
Kako se mogu registrirati u online trgovini?
Postoje dva načina za kreiranje računa u Ella-style.hr online trgovini:
1. tijekom procesa online naručivanja
2. popunjavanjem obrasca preko web stranice na linku: "Račun".
Koje su prednosti korištenja korisničkog računa u Ella-style.hr trgovini?
Brža kupovina:
- spremite svoju adresu i podatke za isporuku za brzi postupak slanja naknadnih narudžbi.
Povijest narudžbi:
- pristupite detaljnom popisu svih svojih transakcija
- provjerite status svojih narudžbi.
Sigurna i jednostavna plaćanja:
- Odaberite željeni način plaćanja i ne gubite vrijeme na ponovni odabir za sljedeće kupovine.
Sakupljanje »Ella bodova« za svaku online narudžbu:
- provjerite status bodova u računu
- koristite bodove za kupnju Proizvoda
POVRAT
Kako mogu vratiti ili zamijeniti robu?
U slučaju reklamacije, povrata proizvoda ili zamjene obratite se na e-mail adresu: info@ella-style.hr ili na telefonski broj +386 59 699 797
Svi proizvodi kupljeni u internetskoj trgovini Ella-style.hr mogu se vratiti u roku od 14 dana od datuma primitka narudžbe. Imajte na umu da povratna roba mora biti neoštećena. Kupac ne smije i ne može koristiti primljenu robu tijekom razdoblja povlačenja iz ugovora. Također proizvod ne smije biti opran, isproban (mrlje od šminke, miris tijela, dezodorans ili miris parfema), ili u oštećenom pakiranju (naljepnica od dostavne tvrtke). Više o detaljima potražite OVDJE.
Povrat se može izvršiti:
Povrat putem dostavne službe GLS ili pošte (trošak snosi klijent)
Zapakiraj proizvod(e) s ispunjenim obrascem za povrat i pošalji na našu adresu:
ATON TRG d.o.o.
Arja vas 9/A
3301 Petrovče
Slovenija
Kad dobijemo vaš povrat, odmah ćemo pristupiti rešavanju. Povrat novca poslat ćemo najbrže moguće, najkasnije u roku od 14 dana od primitka paketa. Molimo vas da navedete podatke o bankovnom računu na koji ćemo izvršiti isplatu, na obrascu za povrat.
Što napraviti u slučaju primitka oštećenog artikla?
Potrošač može reklamirati proizvod s nedostacima na adresu garancije ili adresu stvarne greške u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Na poveznici OVDJE možete pronaći sve obrasce za povrat, povrat robe i stvarne pogreške.
FUNKCIONALNOST ELLA-STYLE.HR ONLINE TRGOVINE
Moram li imati korisnički račun u Ella-style.hr trgovini da bih mogao kupovati?
U našoj trgovini imate mogućnost kupnje bez potrebe registracije računa. Sve što trebate učiniti je da nam dostavite svoju e-mail adresu na koju ćemo poslati potvrdu vaše narudžbe. Međutim, potičemo vas da izradite korisnički račun kako bi koristili puno funkcionalnosti i pogodnosti.
Kako pronaći određeni proizvod?
Najbrži način da dođete do određenog proizvoda je da koristite našu funkciju pretraživanja na vrhu stranice. Proizvod možete pronaći unosom određene fraze, npr. Haljina ili referentnog SKU broja.
Kako se mogu prijaviti na newsletter?
Da biste primali novosti o najnovijim trendovima i novostima Ella-style.hr, unesite svoju adresu e-pošte u odgovarajuće polje na dnu stranice.
Kako mogu iskoristiti kôd online?
Da biste iskoristili ponudu u online trgovini, siđite u košarici prema dolje do dijela „Popusti i promocije”, odaberite odgovarajući kod za popust ili ga unesite ručno te potvrdite. Sniženje će se automatski oduzeti od vrijednosti narudžbe u sklopu uvjeta određenog kôda. Ne zaboravite da kod svake narudžbe možete ostvariti samo jedan kôd.
Mogu li unovčiti više kodova za popust istovremeno?
Popusti se ne zbrajaju osim ako nije drugačije navedeno u uvjetima kampanje. Za svaku kupnju može se koristiti jedan promotivni kôd. Prilikom kupnje predmeta na akciji besplatna dostava ne vrijedi - osim ako nije drugačije navedeno.